Prije nego što počnete praviti biznis plan potrebno je da znate šta čini dobar poslovni plan? Ovo je teži dio u izradi poslovnog plana. Vrijednost poslovnog plana se mjeri u novcu. Imajući to u vidu, ispod su neke od osobina dobrog poslovnog plana, poredani po važnosti:
1. Uklapanje u biznis potrebu. Jednostavno ne možemo gledati na biznis planove uopšteno. Prvo moramo početi ostvarivati poslovni cilj. Neki planovi zahtjevaju ulaganja. Neki planovi zahtjevaju pozajmice ili kredite. Sve se odnosi na osnovu situacija na koje ciljamo. Prva tačka dakle kaže da dobar poslovni plan čini uklapanje u poslovnu potrebu. Ovo je najvažnije kod poslovnog plana.
2. Realno je - može se sprovesti. Druga tačka u poslovnom planu je da cilj bude realan. Ideje koje ne mogu biti ostvarene nemaju smisla. Plan čiji je cilj ignoriranje velike greške nije dobar plan.
3. Praćenje rezultata plana. Svaki poslovni plan treba sadržavati ciljeve, rokove, datume, prognoze, proračune i ostala mijerenja. Ovaj korak je važan da bi poslije znali da li smo na pravom putu. Dobro planiranje sadrži sljedeće rijeli: šta, kada, ko i koliko
4. Odgovornost provedbe. Zadatak koji nema vlasnika ne može biti proveden. Trebali bi proći kroz poslovni plan da saznate da li možete ili ne možete prepoznati osobu odgovornu za provedbu vašeg plana.
5. Ide li Vaš plan u pravom smjeru. Ovo je veoma važni jer poslovni planovi znaju krenuti u krivom smjeru. Dakle, poslovni plan mora jasno ići u pravom smjeru, to jest u smjeru u kojem ste ga zamislili.
6. Pokrećanje plana. Sada nas zanima kako da nam plan uspije. Komunicirajte sa ljudima koji mogu pokrenuti na bolje, poboljšati Vaš poslovni plan. Trebate biti uporni i strpljivi.
Neuspjeli plan zna teško pasti, ali treba naučiti živjeti s tim. Planiranje se sadrži od upravljanja i menadžmenta. Da bi Vaš plan uspio potrebne su povremene korekcije na njemu.