Prije nekoliko godina Adam Crawfard iz Škotske je izumio odličan sustav koji je sam razvio. to vozilo je predstavljeno i testirano od strane Udruge Automobliskih Inžinjera i prikazano je na Škotskoj Televiziji. Poslije je dokazano da ovaj projekat ima perspektive. Nakon toga, još dvije osobe su uspjeli da pokrenu ovaj specifični motor unatoč toga što su im falili neki važni detalji. Očekuje se da će se uskoro ovaj projekat uspješno završiti.
1978. automobilski izumitelj je bez moderne tehnologije u osmocilindrični Chevy Camaro ubacio automatski mijenjač, karburator od 4 barela. Rezervoar za gorivo je zamjenjen sa metalnim rezervoarom za vodu. Sve je funkcionisalo na principu oslobađanja toplune i tlaka.Auspuh je bio zamjenjen sa dvije cijevi veličine 2 inča koje su bile sprovedene u rezervoar za vodu. Rezervoar je imao pregrade koji su takođe prigušivali buku na auspuhu.
Paljenje je bio obično i tu nikakve promjene nisu bile ugrađenje. Druga baterija je bila postavljenja na suprotnoj strani motora. Pretvarač 400 W 110 V 60HZ Dc je smješten na strani suvozača: Tu je postavljen iz razloga da bi se mogao hladiti svježim zrakom.
Kada se prekidač pokrene, prijenosnik uključuje pretvarača. On sadrži osigurač od 20 AMP.. Ovaj prijenosnik samo aktivira prekidač. Pretvarač je spojen na bateriju preko pozittivne i negativne žice (pozitiv i negativ).Pretvarač nije ugrađen na automobilu. nikada. Osim toga, treba biti uvijek izoliran zbog zaštite.
Žica koja uobičajno ide na svijećicu zamjenjena je provodnikom koji sadrži jedan vibrator ili prijenosnik po cilindru. Važno je da se električno punjenje za svaki plug odvija preko jedne žice.
U prenosnoj kutiji prenosnici su odvojeni oko jedan inč. Kada pretvarač radi, važno je da su svi visokonaposnki spojevi izolirani.
Vrijeme paljenja motora mora kasniti. Ovo podešenje treba biti na točki kada motor najbolje radi. Ovo se naravno razlikuje od motora do motora. Motor Chevy Camaro je radio najbolje sa zakašnjenjem od 35. Motor ima običaj da "lupa" pri hladnoći ali to se obično može riješiti pomoću grijača ili rasplinjača zagrijavanjem vode na temperaturi od 10 C stupnjeva
- Mane:
Ovakav automobil ide nešto sporijom brzinom.
Auspuh hrđa, osim ako nije od nehrđajućeg čelika
- Izumitelj:
Izumitelj ovog projekta to jest ovog auta rekao je da želi nastaviti miran život i ne želi biti u nekoj neugodnosti zbog ovoga. Anonimni izumitelj kaže: "Nisam ovo izgradio da bi prodao, ili da bi prodao patent i zaradio velike svote novca.od informacija. Učinio sam to jer sam mogao i uspio sam. Jedino što mogu dodati je - jednostavno probaj"
Automobil sa ovim dodacima ne proizvodi ugljični dioksid ni ugljični monoksid. Budući da se zrak miješa sa plinom koji izgara vjerovatno se stvara Nitrovni Oxid. I pored ovoga, ovaj tip motora je ekološki tip.