subota, 1. rujna 2012.

Kako napraviti banner

Kod izrade bannera prva i osnovna stvar je da znamo šta hoćemo. Postoje dvije vrste bannera: animirani i normalni. I jedan i drugi imaju svoje prednosti i mane (detaljnije ispod u nastavku teksta). Sastavni dio banera jeste tzv. "poziv na akciju" tj. da "nagovorite" nekoga da klikne na nešto.


  
Recimo da ste izabrali animaciju, ta animicaja nikako ne bi trebala "daviti" posjetitelja i ni na koji način ga ne smarati. Osnovni zadatak animacijskog bannera jeste da privuče pažnju korisnika. Postoji nekoliko programa koji omogućuju kreiranje animacija ali se ne preporučuju zbog manjka kontrole.

Sljedeća stvar je odabir položaja bannera, hoće li stojati uspravno ilo vodoravno. Na vama je da odlučite gdje će se banner najbolje uklopiti na vaš sajt ili za šta ga već hoćete koristiti. 

Savjeti pri izradi bannera:

1. Jasnoća. Kada izrađujete banner potrudite se da to bude čitko, jednostavno i jasno. Tekstualno poruka mora biti odvojena od ostatka bannera, tekst mora biti takav da ga je lahko pročitati.

2. U korištenju animacija ne pretjerujte. Smisao animacije nije da "uznemiri" posjetitelja.

3. Animacija se ne smije miješiti sa tekstom.

4. Ne pretjerivati sa ponavljanjem animacije. Preporučuje se da se animacija ne ponavlja više od deset puta.

5. Veličina animacije. Veoma važna stvar je da se animacija učita brzo. Flash stvara velike datoteke, i zbog toga je bolje upotrebljavati .gif ili .jpeg formate.

6. Izbjegavajte crvene boje. Bolje je koristite plave, svijetlo plave, zelene i žute boje.

7. Riječi u banneru. Na banner gdje piše nešto kao "klikni ovdje i prijavi se" se više klika nego na nekakav drugačiji tekst.

8. Banner linkovi. Provjerite ispravnost linkova u banneru. Svaki klik je bitan, ukoliko neko klika na prazan ili pogrešan link to negativno utiče na vas.

9. Banner brzo dosadi. Trebate biti svjesni da ukoliko se korisnici vraćaju na vašu stranicu brzo će im dosaditi jedan banner. Mijenjajte ga otprilike svake dvije - tri sedmice.

10. Testiranje. Ukoliko primjetite da je neki banner učinkovitiji od drugog, njega više upotrebljavajte.


Previous Post
Next Post

post written by: