utorak, 22. siječnja 2013.

Kako napraviti LOGO

Svaka ozbiljna kompanija ili organizacija posjeduje svoj LOGO. Ukusan logo ponekad zna napraviti razliku između kompanija. Ekstra, super kreativni logo nije uopšte teško napraviti. Ispod su navedeni neki osnovni savjeti kojih se trebate pridržavati za pravljenje jednog profesionalnog loga.



1. Vaša kompanija treba logo iz sljedećih razloga:
            -da klijentima ulije osjećaj sigurnosti
            -da izgradi svoj imidž
            -da izgradi brend i identitet
            -da stvori tržišni integritet

2. Odaberite jeftino a efikikasnu logo-kompaniju koja ima kapacitete i sposobnost da napravi krativni logo dizajn. Ovo će Vam oštedjeti vrijeme.

3. Razmislite o izgledu loga. Vaš logo mora biti povezan sa poslovanjem kompanije. Ne treba Vam logo sa automobilom ako Vam je kompanija o računarima.

4. Usredotočite se na svoje ciljano tržište.

5. Boja loga bi trebala biti povezana sa bojom kompanije.

6. Odaberite prilagodljiv dizajn.

7. Pogledajte primjere nekih uspješnih loga koji Vam se sviđaju.

8. Razmislite o "grubom" logu. Počnite sa grubom skicom loga. Razmislite o različitim mogućnostima i posavjetujte se sa suradnicima.

9. Sačuvajte jednostavnost. Vaš logo treba da se brzo zapamti. Ne zaboravite da logo treba sadržavati ime kompanije ili barem skraćenicu.

10. Posavjetujte se oko loga. Nemojte nakon prvog skiciranog loga da donesete odluku, pokušajte sa više varijanti. Posajvetujte se sa kolegama, prijateljima, porodicom, suradnicima... Pitajte ih iskreno mišljenje o tome. Nakon toga se odlučite.
Previous Post
Next Post

post written by: